BrooKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HAHA Teşekkür ederim hocam ama pahalı'ya denk geliyor.

Benim hizmet aldığım sağlayıcılar 1M Karakter 5$ gibi rakamlara hizmet sunuyor da patladı hepsi ucuz etin yahnisi tatsız oldu..

@waenna; şu an lokel bi model ile dört dörtlük altyapı hazırladı fakat günlük sunucu maliyeti çok yüksek, müşteri olmadan sistemi sürdürmesi çok zor. (1M karakter 999₺'den hizmet veriyor şu an)