HAHA Teşekkür ederim hocam ama pahalı'ya denk geliyor.
Benim hizmet aldığım sağlayıcılar 1M Karakter 5$ gibi rakamlara hizmet sunuyor da patladı hepsi

ucuz etin yahnisi tatsız oldu..
@waenna; şu an lokel bi model ile dört dörtlük altyapı hazırladı fakat günlük sunucu maliyeti çok yüksek, müşteri olmadan sistemi sürdürmesi çok zor. (1M karakter 999₺'den hizmet veriyor şu an)