HAHA Teşekkür ederim hocam ama pahalı'ya denk geliyor.
Benim hizmet aldığım sağlayıcılar 1M Karakter 5$ gibi rakamlara hizmet sunuyor da patladı hepsi

ucuz etin yahnisi tatsız oldu..
@waenna; şu an lokel bi model ile dört dörtlük altyapı hazırladı fakat günlük sunucu maliyeti çok yüksek, müşteri olmadan sistemi sürdürmesi çok zor. (1M karakter 999₺'den hizmet veriyor şu an)
Evet malesef son güncellemeden sonra tüm siteler etkilendi. Bizde günlerdir uykusuz kalarak daha yeni yeni toparlayabildik. TTS konusunda Edge ücretsiz olarak en güzel alternatif, tek sıkıntı türkçede çok iyi değil