• 04-08-2005, 02:43:49
    #19
    millet girsin üye olsun diye koyduk zaten.ama üye olmak önemli değil.millet sürekli gelmedikten sonra.
    bu arada zeynel koç bende önce davranmış.2 link oldu ama neyse
  • 04-08-2005, 02:46:51
    #20
    Üyeliği durduruldu
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    bak ayıp ettin ne makarası be ciddi dedim
    Tamam gel foruma galatasaray kısmına bir yazı yaz şöyle easaslı olsun fairplay üstüne o zaman
  • 04-08-2005, 02:47:06
    #21
    arhanx adlı üyeden alıntı:
    haeueaehea tutmazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    gene mi sen.nereye mesaj atsam sen zıplıyon.takip mi ediyon yoksa

    bari düzgün bi yorum yaz.niye olduğu falan gibi.böyle dalga geçiyo imajı veriyosun
  • 04-08-2005, 02:49:13
    #22
    Misafir
    aa nbr dostum
  • 04-08-2005, 02:49:50
    #23
    Misafir
    zis msn yi nie kapattin?
  • 04-08-2005, 02:50:21
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Kim bu elaman ya meczupmusun olm nesin sen ya
  • 04-08-2005, 02:53:06
    #25
    arhanx adlı üyeden alıntı:
    bu forum tutmaz oncellikle piyasad bundan cok var ayrica tutanin zaten tutmus foruma ihtiyac kalmad1 ayrica site ismi de cok dandik..
    bak bu daha iyi ama o kadar açık açık yazma herşeyi.herşey söylenmez.biraz daha uygun dille yaz
  • 04-08-2005, 02:56:14
    #26
    Misafir
    ) haklisin..
  • 04-08-2005, 03:03:24
    #27
    Üyeliği durduruldu
    arhanx adlı üyeden alıntı:
    ilkay bosuna masraf yapmisin.. sen bu alemden cik yaramaz bu isler sana sen git gevrek sat anca kar edersin
    Bak sen, aynı zamanda ukalasında yaşın kaç bilmiyorum ama tahminen senin yaşında şirket kurdum ve satış konusunda sana istediğin dersi verebilirim merak etme...

    Belki şimdi söyleceklerimle senin ilgin yada alakan olmayacak ama en azından saygı göstermesini bil ve bundan sonra sus olurmu...

    Bu site kar edilsin diye, yada çıkar gözetmek için kurulmadı... Bilginin zekatını ödemek için kuruldu...

    Ve elimden geleni yapacağım senin gibileri adam etmek için