• 04-08-2005, 02:12:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar iyinet' e ve r10'a rakip bir forum kurduk düşüncelerinizi bekliyoruz...
  • 04-08-2005, 02:17:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ilerde yalvarsanda seni üye almayacağım
  • 04-08-2005, 02:20:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sende mi vBullettin Brütüs
  • 04-08-2005, 02:28:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    trkmzh adlı üyeden alıntı:
    sende mi vBullettin Brütüs
    Biz romalıyız galiba ya baksana forumlardan çıkmıyoruz... Sonra bürütüs mürütüs
    Bizimkisi lisanlsı ama diğerlerini bilmem
  • 04-08-2005, 02:29:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    şuraya tıklanabilir link koysanıza yaw

    hayırlı olsun.
  • 04-08-2005, 02:30:53
    #6
    Misafir
    www.forumklas.com

    bildiğin forum kentten
  • 04-08-2005, 02:32:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Zeynel sağoalsın
  • 04-08-2005, 02:32:18
    #8
    kimse koymamış ben koyayım bari

    www.forumklas.com

    bu arada okadar çok konu açma bence.insan kayboluyo içinde şahsen ben kalabalık konulu forumları sevmiyom.
  • 04-08-2005, 02:33:22
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ulen koyacağınıza üye olun bee