arhanx adlı üyeden alıntı:
bu forum tutmaz oncellikle piyasad bundan cok var ayrica tutanin zaten tutmus foruma ihtiyac kalmad1 ayrica site ismi de cok dandik..
bak bu daha iyi ama o kadar açık açık yazma herşeyi.herşey söylenmez.biraz daha uygun dille yaz