arhanx adlı üyeden alıntı:
haeueaehea tutmazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

gene mi sen.nereye mesaj atsam sen zıplıyon.takip mi ediyon yoksa

bari düzgün bi yorum yaz.niye olduğu falan gibi.böyle dalga geçiyo imajı veriyosun