www.basbakanim.net
18
●1.408
- 18-08-2007, 02:59:33Üyeliği durduruldubiraz zaman gecsin. o zaman daha rahat proje ortaklıgı bulabilirim. simdilik butce ayıracak imkanım yokFroker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2007, 09:30:30Üyeliği durdurulduPeki muhalif eleştiriler? Biliyorsunuz ki yaşadığımız "demokratik" ülke sınırları içerisinde ve dışarısında (bakınız Selanik Atatürk Müze Evi Ziyaretçi Defteri) iktidara muhalif yazılan, çizilen şeyler dava ediliyor. Davalar genellikle başarısız olsa dahi internet sitesinde muhalif şeyler görmek istemeyeceklerdir.
Bir kaç örnek vermek gerekirse, başbakana parasızım diyen bir çiftçi, aynı ile tekrar başbakan gelirken tutuklanıyorsa; yarın öbür gün sizin de kapınızı çalabilirler. Ya dava haberi alırsınız ya da polis gelir ne olur bilemem ama, devamı halinde cesaret isteyecek ya da taraflı olunması gerekecek bir proje diyorum.
Umarım böyle olaylar yaşamazsınız, sizin için hayırlı olur. - 18-08-2007, 13:32:35Üyeliği durduruldu
Arkadalsar elbette adab ve terbiye sınırını asanlar admin onayından gecmeyecektir. ancak insanlar goruslerini özgurce ifade edebilmelidir. Benim amacım burda tarafsızlıgımı korumaya calısmaktır. Ancak saygı ve nezaket sınırlarını asan elesştirilerde elbet makul seviyeden yanayım. ve o durumda yapılan eleşrtileri yayınlayabiiirm. yoksa begenmedin diye yada muhalifsiniz diye kufur ve hakaret de ettirmem. Cunku o makamlarda olan insnanlar bizim oylarımızla gelmişlerdir. saygılı olmak gerekir. diye dusunuyorum.
- 18-08-2007, 21:14:02Üyeliği durdurulduAncak sitemde de elestriilerinizi bekliyorum arkadaslar. Lutfen goruslerinizi hiç cekinmmeden paylasınvuralim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadalsar elbette adab ve terbiye sınırını asanlar admin onayından gecmeyecektir. ancak insanlar goruslerini özgurce ifade edebilmelidir. Benim amacım burda tarafsızlıgımı korumaya calısmaktır. Ancak saygı ve nezaket sınırlarını asan elesştirilerde elbet makul seviyeden yanayım. ve o durumda yapılan eleşrtileri yayınlayabiiirm. yoksa begenmedin diye yada muhalifsiniz diye kufur ve hakaret de ettirmem. Cunku o makamlarda olan insnanlar bizim oylarımızla gelmişlerdir. saygılı olmak gerekir. diye dusunuyorum.
Açım diyene gözaltı, el sıkmayana dava... Tabii ki adap ve terbiye sınırları için de olacak. Ben fikrimi söyledim, ben olsam girişmezdim böyle bir işe dedim