
Arkadalsar elbette adab ve terbiye sınırını asanlar admin onayından gecmeyecektir. ancak insanlar goruslerini özgurce ifade edebilmelidir. Benim amacım burda tarafsızlıgımı korumaya calısmaktır. Ancak saygı ve nezaket sınırlarını asan elesştirilerde elbet makul seviyeden yanayım. ve o durumda yapılan eleşrtileri yayınlayabiiirm. yoksa begenmedin diye yada muhalifsiniz diye kufur ve hakaret de ettirmem. Cunku o makamlarda olan insnanlar bizim oylarımızla gelmişlerdir. saygılı olmak gerekir. diye dusunuyorum.