Peki muhalif eleştiriler? Biliyorsunuz ki yaşadığımız "demokratik" ülke sınırları içerisinde ve dışarısında (bakınız Selanik Atatürk Müze Evi Ziyaretçi Defteri) iktidara muhalif yazılan, çizilen şeyler dava ediliyor. Davalar genellikle başarısız olsa dahi internet sitesinde muhalif şeyler görmek istemeyeceklerdir.
Bir kaç örnek vermek gerekirse, başbakana parasızım diyen bir çiftçi, aynı ile tekrar başbakan gelirken tutuklanıyorsa; yarın öbür gün sizin de kapınızı çalabilirler. Ya dava haberi alırsınız ya da polis gelir ne olur bilemem ama, devamı halinde cesaret isteyecek ya da taraflı olunması gerekecek bir proje diyorum.
Umarım böyle olaylar yaşamazsınız, sizin için hayırlı olur.