Aramızda Kalsın... Her derde deva - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aramızda Kalsın... Her derde deva
26
●
1.568
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Aramızda Kalsın... Her derde deva
1
2
3
28-07-2007, 22:29:37
#19
Root64
Turchost1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ilgili pm atıldı...
teşekkürler.. kabul ettim...
31-07-2007, 09:31:43
#20
Root64
geliştirmek hiç de kolay olmadı bir çok hata vardı ama bitti en sonunda... güvenlik açıkları kapatıldı... sıra tema yüklemede D:
31-07-2007, 10:01:25
#21
HERSOY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sunucu bulunamadı
Lise Sözlük
konumundaki sunucu bulunamıyor.
01-08-2007, 00:29:04
#22
Root64
sorun sanırım sizde...
01-08-2007, 19:29:40
#23
M3RT
Misafir
logo paint ile yapıldı sanırım =)
01-08-2007, 19:36:20
#24
Hareket
Üyeliği durduruldu
m3rT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
logo paint ile yapıldı sanırım =)
bence de paint ile çizilmiş
04-08-2007, 21:42:48
#25
Root64
evet paint ile yaptık
şu an tatilde olduğum için fazla ilgilenemedim... gelince ayar çekecez
05-08-2007, 20:35:22
#26
scopus
bence Türkiye sözlüğe fazlası ile doydu
09-08-2007, 13:00:56
#27
Root64
evet ancak bizde kendi çapımızda birşeyler yapalım dedik
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler