• 26-07-2007, 15:35:31
    #10
    Üyeliği durduruldu
    çok sade hemde çook
  • 26-07-2007, 23:31:13
    #11
    helal olsun ekşideki bütün herşey var ama tek eksik üyeler
    hazır kodları kendinize göre editlemişsiniz... ancak ismi bakımından çok hoş bir site...
  • 26-07-2007, 23:55:59
    #12
    orjinal bir sey bulamiyormusunuz? eksinin yuzlerce taklidinden birini yapmissiniz,
    yap kimsenin yapmadigini o zaman kotu de olsa orjinal fikir diye alkislayalim.

    yine de basarilar dileyeyim sana bu sitenle.
  • 27-07-2007, 09:30:30
    #13
    web_master adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orjinal bir sey bulamiyormusunuz? eksinin yuzlerce taklidinden birini yapmissiniz,
    yap kimsenin yapmadigini o zaman kotu de olsa orjinal fikir diye alkislayalim.

    yine de basarilar dileyeyim sana bu sitenle.
    bu site aslında benim değil... bir arkadaşımın onu kırmadım bende biraz kodlamalarda editleme yaptım o kadar... sadece burada yorumlarınızı almak için yazdım.
  • 27-07-2007, 09:49:09
    #14
    E tamam, insanlar da yorum yapıyorlar işte. Olumsuz yorumlarda hemen savunma pozisyonuna geçmeyin. Çünkü emin olun gelecek yorumların %80'i olumsuz olacaktır. Sebep belli: Hem tasarım hem de en önemli konu olan içerik bazında birbirinin aynısı olan onlarca sözlük var. Diğerlerinden hiçbir farkı olmayan bir siteye neden olumlu bir eleştiride bulunalım?

    Ama bu site bir konuya özel olsaydı, örneğin doktorlara özel sözlük olsaydı, veyahut mühendislere özel sözlük olsaydı, bir branşa ait terimlerin yer aldığı bir sözlük olsaydı, işte o zaman olumlu eleştiriler alırdınız. Birbirinin fotokopisi olan siteler yapmaktan ne anlıyorsunuz, bunu anlamıyorum ben. Evet internette her gün onlarca yeni forum açılıyor. Diğerlerinden bir farkı olmayanlara da bu eleştirilerimi aynen iletiyorum. Ama bir amacı olan, bir konuda özelleşen veyahut belirli konular üzerinde çalışmayı hedeflemiş olan forumlar bu eleştirilere dahil değil.

    "İnternette benim de sitem var" demeyin artık. Bırakın artık bu çocuka düşünceyi. İnternet, çoluk çocuğun oyun alanı oldu. Eskiden çocuklar oyuncak arabalarla oynarlardı, sokağa çıkıp top oynarlardı, şimdi ise site kuruyorlar(?)...
  • 27-07-2007, 11:27:16
    #15
    birkaç modül eksikliği var... eğer ilgilenirsen yardım edebilirim.
  • 27-07-2007, 16:40:53
    #16
    hayırlı olsun güzelmiş.
  • 27-07-2007, 17:12:36
    #17
    Root64 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birkaç modül eksikliği var... eğer ilgilenirsen yardım edebilirim.
    ilgili pm atıldı...
  • 28-07-2007, 14:29:49
    #18
    Kullanıcı toplayacağına inanıyorsan güzel olur.