Öncelikle site bir klondur. Bunu baştan söyliyimde sonra kimse laf etmesin. Biz üzerinde birçok editleme yaptık. Siteyi dün yükledik arkadaşlar. Biz sözlük sitesidir. İsminden dolayı sadece liselilere özel sanmayın site herkese açıktır. Yorum ve önerilerinizi bekliyorum.
LiseSozluk
Aramızda Kalsın... Her derde deva
26
●1.568
- 26-07-2007, 12:35:36Üyeliği durdurulduBöyle bir sürü site var ve hepsi birbirine benziyor. Daha özgün bir site açman daha iyi olurdu ama sen bilirsin.
- 26-07-2007, 14:41:28www.flashcenter.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet buna katılıyorum ama onlar açmış biz açmayalım gibi bir mantıkda kötü olur bence
sonuçta bir kişi giriştiği işte başarılı olabileceğine inanıyorsa sonuna kadar devam etmeli
sonuçta bir kişi giriştiği işte başarılı olabileceğine inanıyorsa sonuna kadar devam etmeli