• 24-07-2007, 10:47:25
    #1
    Öncelikle site bir klondur. Bunu baştan söyliyimde sonra kimse laf etmesin. Biz üzerinde birçok editleme yaptık. Siteyi dün yükledik arkadaşlar. Biz sözlük sitesidir. İsminden dolayı sadece liselilere özel sanmayın site herkese açıktır. Yorum ve önerilerinizi bekliyorum.

    LiseSozluk
  • 24-07-2007, 11:13:54
    #2
    Pek yorumluk bir site değil açıkçası. Çünkü bu türde çok site var hepsi de birbirine benziyor. Tek farkları içerikleri, logoları ve arkaplan renkleri.

    Kolay gelsin, hayırlı olsun
  • 24-07-2007, 11:21:22
    #3
    Eklenen içeriklerde hep aynı oluyo
  • 24-07-2007, 12:09:05
    #4
    olaya şöyle de bakabilirsiniz. piyasada milyonlarca forum sitesi var ve her gün yüzlerce daha açılıyor. ancak sözlük sistemleri yeni yeni yayılmaya başladı. bizde böyle birşey kurduk.
  • 24-07-2007, 21:17:38
    #5
    gerçekten çok hoş hemen üye oldum yazar olmayı çok isterdim...
  • 25-07-2007, 20:04:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Başarısız.
  • 26-07-2007, 12:11:22
    #7
    neden başarısız ? açıklayabilir misin...
  • 26-07-2007, 12:35:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Böyle bir sürü site var ve hepsi birbirine benziyor. Daha özgün bir site açman daha iyi olurdu ama sen bilirsin.
  • 26-07-2007, 14:41:28
    #9
    www.flashcenter.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir sürü site var ve hepsi birbirine benziyor. Daha özgün bir site açman daha iyi olurdu ama sen bilirsin.

    evet buna katılıyorum ama onlar açmış biz açmayalım gibi bir mantıkda kötü olur bence sonuçta bir kişi giriştiği işte başarılı olabileceğine inanıyorsa sonuna kadar devam etmeli