E tamam, insanlar da yorum yapıyorlar işte. Olumsuz yorumlarda hemen savunma pozisyonuna geçmeyin. Çünkü emin olun gelecek yorumların %80'i olumsuz olacaktır. Sebep belli: Hem tasarım hem de en önemli konu olan içerik bazında birbirinin aynısı olan onlarca sözlük var. Diğerlerinden hiçbir farkı olmayan bir siteye neden olumlu bir eleştiride bulunalım?

Ama bu site bir konuya özel olsaydı, örneğin doktorlara özel sözlük olsaydı, veyahut mühendislere özel sözlük olsaydı, bir branşa ait terimlerin yer aldığı bir sözlük olsaydı, işte o zaman olumlu eleştiriler alırdınız. Birbirinin fotokopisi olan siteler yapmaktan ne anlıyorsunuz, bunu anlamıyorum ben. Evet internette her gün onlarca yeni forum açılıyor. Diğerlerinden bir farkı olmayanlara da bu eleştirilerimi aynen iletiyorum. Ama bir amacı olan, bir konuda özelleşen veyahut belirli konular üzerinde çalışmayı hedeflemiş olan forumlar bu eleştirilere dahil değil.

"İnternette benim de sitem var" demeyin artık. Bırakın artık bu çocuka düşünceyi. İnternet, çoluk çocuğun oyun alanı oldu. Eskiden çocuklar oyuncak arabalarla oynarlardı, sokağa çıkıp top oynarlardı, şimdi ise site kuruyorlar(?)...