Konu
Aramızda Kalsın... Her derde deva
31-07-2007, 09:31:43
#20
Root64
geliştirmek hiç de kolay olmadı bir çok hata vardı ama bitti en sonunda... güvenlik açıkları kapatıldı... sıra tema yüklemede D: