• 09-07-2010, 20:42:48
    #10
    vBulletine geçmeyi düşündüm durum önemli değil para olmassa lisanssız yine açarım vBulletin lisans konusunda uyarı yaptıgı zamana kadar alırım lisansı
    Forumla ilgilenen arkadasda konuyu okuyordur zaten bir yorum getirir
  • 09-07-2010, 20:44:13
    #11
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vBulletine geçmeyi düşündüm durum önemli değil para olmassa lisanssız yine açarım vBulletin lisans konusunda uyarı yaptıgı zamana kadar alırım lisansı
    Forumla ilgilenen arkadasda konuyu okuyordur zaten bir yorum getirir
    vBulletin uyarı yaptıktan sonra 1 hafta süreniz var zaten çok uzun süre geçmeden yani site günlük düzenle xk hit almadan vBulletin uğramaz size.
  • 09-07-2010, 20:44:46
    #12
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain çok iyi..içerik sağlam olursa süper bir site olur başarılar selçuk
    Eyvallah gözüm
    bydewa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain çok güzel hocam, başarılı bir site olacağına eminim, script ne kurmayı düşünüyorsun?
    forum olarak kullanmayı planladık inşallah yanlış tercih olmamuştır forum
  • 09-07-2010, 20:47:28
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yol yakınken portal yap derım sıteyı yinede sen bılırsın ama bu domaıne portal iyi gider
  • 09-07-2010, 20:50:03
    #14
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yol yakınken portal yap derım sıteyı yinede sen bılırsın ama bu domaıne portal iyi gider
    ++ Bencede portal gider, mesela joomla kurabilirsin istersen alt dizine yine forum kurabilirsin ama benim tercihim portaldan yana
  • 09-07-2010, 20:50:46
    #15
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yol yakınken portal yap derım sıteyı yinede sen bılırsın ama bu domaıne portal iyi gider
    sub domain işine girecemde ben anakısımda forum olsun istedim yoksa ana kısımı wordpress yapım forumu sub mu yapsam
  • 09-07-2010, 20:51:12
    #16
    Yakın zamanda vBulletine geçmeyi düşünmüyorum. çalışmalarımızı MyBB üzerinde devam ettirmek benim için daha iyi.. ancak ilerleyen zaman içerisinde site gelişim göstermeye başlarsa kullanıcılar ve üyelerin istekleri dogrultusunda hareket etmeye çalışacagız.
  • 09-07-2010, 20:52:11
    #17
    awdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi yerlere gelebilir tasarımı tekarar gözden geçirin derim.
    Hayırlı olsun
    tasarım konusunda bir fikrini var mı ?
  • 09-07-2010, 20:52:38
    #18
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sub domain işine girecemde ben anakısımda forum olsun istedim yoksa ana kısımı wordpress yapım forumu sub mu yapsam
    http://forum.osymtr.com iyi olur portala wordpress'i iyi bilmelisiniz çünki sorgu yaptırısınız xml ile böylece hitleriniz aşırı artar .