vBulletine geçmeyi düşündüm durum önemli değil para olmassa lisanssız yine açarım vBulletin lisans konusunda uyarı yaptıgı zamana kadar alırım lisansı
Forumla ilgilenen arkadasda konuyu okuyordur zaten bir yorum getirir
vBulletine geçmeyi düşündüm durum önemli değil para olmassa lisanssız yine açarım vBulletin lisans konusunda uyarı yaptıgı zamana kadar alırım lisansı
Forumla ilgilenen arkadasda konuyu okuyordur zaten bir yorum getirir
vBulletin uyarı yaptıktan sonra 1 hafta süreniz var zaten çok uzun süre geçmeden yani site günlük düzenle xk hit almadan vBulletin uğramaz size.
Yakın zamanda vBulletine geçmeyi düşünmüyorum. çalışmalarımızı MyBB üzerinde devam ettirmek benim için daha iyi.. ancak ilerleyen zaman içerisinde site gelişim göstermeye başlarsa kullanıcılar ve üyelerin istekleri dogrultusunda hareket etmeye çalışacagız.