Ösym TR - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ösym TR
39
●
1.732
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Ösym TR
1
2
3
4
5
09-07-2010, 20:53:11
#19
ArneLd
IronHide adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tasarım konusunda bir fikrini var mı ?
tasarımdan benim anladıgım anasayfa wordpress olsa onu ben biliyorum
sub domaindede vbulletin onuda sen biliyosun
09-07-2010, 20:56:34
#20
spreeX
Hayırlısı olsun hemşerim
09-07-2010, 20:58:57
#21
ArneLd
spreeX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun hemşerim
eyvallah hemşerilerimide düşündüm toros uni
09-07-2010, 21:10:29
#22
ArneLd
vBulletinMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://forum.osymtr.com
iyi olur portala wordpress'i iyi bilmelisiniz çünki sorgu yaptırısınız xml ile böylece hitleriniz aşırı artar
.
bydewa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
++ Bencede portal gider, mesela joomla kurabilirsin istersen alt dizine yine forum kurabilirsin ama benim tercihim portaldan yana
wordpress + vbulletin işini görüşecem aradaşla bugün
şimdi değişiyoruz dersem döver beni
önce yağ çekmem lazım
09-07-2010, 21:10:31
#23
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
anasayfa wordpress ve eğer istersen forum.osymtr.com yapabılırsın daha ıyı olur bence
09-07-2010, 21:11:45
#24
vBulletinMaster
ArneLd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
wordpress + vbulletin işini görüşecem aradaşla bugün
şimdi değişiyoruz dersem döver beni
önce yağ çekmem lazım
Forum için pm at hocam madem öğrenciler için hedefinizde var.
09-07-2010, 21:11:55
#25
ArneLd
AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
anasayfa wordpress ve eğer istersen forum.osymtr.com yapabılırsın daha ıyı olur bence
ne çekiyorsam senden çekiyorum zaten
09-07-2010, 21:12:40
#26
ArneLd
vBulletinMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forum için pm at hocam madem öğrenci için.
arneld@hotmail.com.tr
birazdan arkadaşa gidicem msnden görüşelim mutlaka
uzmana ihtiyaç olur yani
09-07-2010, 21:15:29
#27
Batuhan1
ArneLd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne çekiyorsam senden çekiyorum zaten
bu proje patlama yapar
kurduğunda söylersın foruma post kasarım biraz destek amaçlı
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler