• 09-07-2010, 20:53:11
    #19
    IronHide adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tasarım konusunda bir fikrini var mı ?
    tasarımdan benim anladıgım anasayfa wordpress olsa onu ben biliyorum
    sub domaindede vbulletin onuda sen biliyosun
  • 09-07-2010, 20:56:34
    #20
    Hayırlısı olsun hemşerim
  • 09-07-2010, 20:58:57
    #21
    spreeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun hemşerim
    eyvallah hemşerilerimide düşündüm toros uni
  • 09-07-2010, 21:10:29
    #22
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://forum.osymtr.com iyi olur portala wordpress'i iyi bilmelisiniz çünki sorgu yaptırısınız xml ile böylece hitleriniz aşırı artar .
    bydewa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ++ Bencede portal gider, mesela joomla kurabilirsin istersen alt dizine yine forum kurabilirsin ama benim tercihim portaldan yana
    wordpress + vbulletin işini görüşecem aradaşla bugün
    şimdi değişiyoruz dersem döver beni
    önce yağ çekmem lazım
  • 09-07-2010, 21:10:31
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    anasayfa wordpress ve eğer istersen forum.osymtr.com yapabılırsın daha ıyı olur bence
  • 09-07-2010, 21:11:45
    #24
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wordpress + vbulletin işini görüşecem aradaşla bugün
    şimdi değişiyoruz dersem döver beni
    önce yağ çekmem lazım
    Forum için pm at hocam madem öğrenciler için hedefinizde var.
  • 09-07-2010, 21:11:55
    #25
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anasayfa wordpress ve eğer istersen forum.osymtr.com yapabılırsın daha ıyı olur bence
    ne çekiyorsam senden çekiyorum zaten
  • 09-07-2010, 21:12:40
    #26
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum için pm at hocam madem öğrenci için.
    arneld@hotmail.com.tr birazdan arkadaşa gidicem msnden görüşelim mutlaka
    uzmana ihtiyaç olur yani
  • 09-07-2010, 21:15:29
    #27
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne çekiyorsam senden çekiyorum zaten
    bu proje patlama yapar kurduğunda söylersın foruma post kasarım biraz destek amaçlı