Konu
Ösym TR
09-07-2010, 20:42:48
#10
ArneLd
vBulletine geçmeyi düşündüm durum önemli değil para olmassa lisanssız yine açarım vBulletin lisans konusunda uyarı yaptıgı zamana kadar alırım lisansı
Forumla ilgilenen arkadasda konuyu okuyordur zaten bir yorum getirir