vBulletine geçmeyi düşündüm durum önemli değil para olmassa lisanssız yine açarım vBulletin lisans konusunda uyarı yaptıgı zamana kadar alırım lisansı
Forumla ilgilenen arkadasda konuyu okuyordur zaten bir yorum getirir