Yakın zamanda vBulletine geçmeyi düşünmüyorum. çalışmalarımızı MyBB üzerinde devam ettirmek benim için daha iyi.. ancak ilerleyen zaman içerisinde site gelişim göstermeye başlarsa kullanıcılar ve üyelerin istekleri dogrultusunda hareket etmeye çalışacagız.