• 28-07-2005, 18:49:51
    #1
    Arkadaşlar www.siirgecesi.com adında bir şiir portalı açtım sitemi gezip görüşlerinizi bana bildirmenizi istiyorum.
    Herkeze iyi eğlenceler
  • 28-07-2005, 21:03:57
    #2
    Renkler amaca uygun fontlar felanda güzel duruyor.
    İçerik doyurucu sayılır ama biraz daha genişletirseniz dahada iyi olur
    ikonlardahoş gözüküyor.
    İyi çalışmalar.
  • 28-07-2005, 21:14:18
    #3
    dostum tebrikler güzel olmuş.ama bence çok pembe olmuş site.bid ilk bakışta nuke gibi görünüyo.ilk baktığımda öyle sandım
  • 28-07-2005, 22:58:34
    #4
    Misafir
    SİTE GÜZEL OLMUS AMACA UYGUN
    piyasada şiir siteside cogaldı.bayanlar okuyor sadece galiba
  • 29-07-2005, 13:56:57
    #5
    Yorumlarınızdan dolayı teşekkür ederim.
    SiirGecesi.com benim ilk sitem sizden gelecek öneriler ile sitemi daha da güzel ve içerikli bir site haline getirmeyi istiyorum.
  • 29-07-2005, 14:48:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    html olarak mı yapıyorsun ? zor oluyodur. Kolay gelsin, güzel olmuş.
  • 29-07-2005, 15:35:40
    #7
    Evet HTML olarak yapıyorum , benim için zor oldu tabiki epeyce uğraştırdı , yorumun için teşekkürler.
  • 29-07-2005, 15:53:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    zis adlı üyeden alıntı:
    dostum tebrikler güzel olmuş.ama bence çok pembe olmuş site.bid ilk bakışta nuke gibi görünüyo.ilk baktığımda öyle sandım
    Nuke'nin html i hakketten bende öyle zanettim
  • 29-07-2005, 16:23:03
    #9
    o kadar sayfayı html hazırlamak gerçekten büyük emek istiyor. ilk sayfan olduğunu söylüyorsun ama sitenin tamamı google'a göre hazırlanmış, dosya isimleri filan özenle seçilmiş...
    Sürekli yeni şiirler eklemeni ve güncellemeni tavsiye ederim. iyi çalışmalar