zis adlı üyeden alıntı:
dostum tebrikler güzel olmuş.ama bence çok pembe olmuş site.bid ilk bakışta nuke gibi görünüyo.ilk baktığımda öyle sandım
Nuke'nin html i hakketten bende öyle zanettim