Konu
ŞiirGecesi.com Açıldı
28-07-2005, 21:14:18
#3
zis
dostum tebrikler güzel olmuş.ama bence çok pembe olmuş site.bid ilk bakışta nuke gibi görünüyo.ilk baktığımda öyle sandım