• 01-08-2005, 19:21:23
    #19
    EjdeR' in de dediği gibi üye sayımız arttıktan sonra ufak bir modül sayesinde SMF veya vbulletin'e geçiş yapmayı planlıyoruz tabiki bunun olması için
    sizlerin forum da üye olup bizleri yanlız bırakmamanız gerekiyor
  • 04-08-2005, 01:20:01
    #20
    Arkadaşlar benim siirgecesi.com'u html yapmamın güvenlik açısından nasıl bir dezavantajı olur ?
    İleride bir sorunla karşılaşabilirmiyim sizce
    Tavsiyelerinizi bekliyorum
  • 04-08-2005, 01:38:15
    #21
    bence bi sorun olmaz.html sayfaları daha güvenli.çünkü dışarıdan bi veri almıyosun onla.sadece düz yazı resim yani.ama yapmışken hepsini php yapsaydın siteyi.
  • 04-08-2005, 03:15:04
    #22
    Misafir
    abi site gusel de html kastirir guncelleme falan zor olur yapm1sken php ya da asp veya xml yazsayd1n daha karizma olurdu
  • 04-08-2005, 04:13:52
    #23
    hayırlı olsun kardeş umarım istediğin yerlere gelirisn

    iyi çalışmalar..
  • 04-08-2005, 09:31:13
    #24
    Arkadaşlar benim bu siteyi yapımında bana yön veren sayın abim [Ejder] in isteği üzerine HTML yaptık
    Komşu.net sana da teşekkür ederim sağol
  • 04-08-2005, 10:56:16
    #25
    Misafir
    Tebrikler .. Başarılı bir çalışma ..
  • 04-08-2005, 13:52:41
    #26
    Php veya ASP'i iyi bilmeden site yapmak her zaman riskli olacaktır ve güvenlik açıklarını kapatamayacağı için bütün emekleri tespit edilen bir açık sayesinde heba olabilir. Bu nedenle Php'yi geliştirinceye kadar mecbur olmadığı sürece HTML kullanması daha mantıklı olacaktır diye düşünüyorum.
  • 05-08-2005, 21:06:11
    #27
    arkadaşlar önerilerinizden dolayı teşkürler
    EjdeR'in de dediği gibi Php'yi geliştirinceye kadar mecbur olmadığım sürece HTML kullanmamın daha mantıklı olacağını düşünüyorum :P