EjdeR' in de dediği gibi üye sayımız arttıktan sonra ufak bir modül sayesinde SMF veya vbulletin'e geçiş yapmayı planlıyoruz tabiki bunun olması için
sizlerin forum da üye olup bizleri yanlız bırakmamanız gerekiyor