Php veya ASP'i iyi bilmeden site yapmak her zaman riskli olacaktır ve güvenlik açıklarını kapatamayacağı için bütün emekleri tespit edilen bir açık sayesinde heba olabilir. Bu nedenle Php'yi geliştirinceye kadar mecbur olmadığı sürece HTML kullanması daha mantıklı olacaktır diye düşünüyorum.