• 07-07-2007, 15:45:45
    #10
    Hayır benim anltmak istediğim cümlene bağlı olarak. Elbette herkes istediğini yapar. Ama WP linkini mynet sildi diye tüm bloglar ayaklanmışken, bir blog yazarının bunu silmesi bir çok konuda kendi çenesini kapatmasıdır. Bence WP de dahil olmak üzere linkleri koy ki ileride bir konu yazmaya kalktığında özgürlüğünü kısıtlama
  • 07-07-2007, 15:54:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    wp zaten koyacam da tema çoğunlukla bana ait sayılır hayır temayı da koyarım linkini de bu hiddet bu celal niye ayrıca mynet gibi ticari bir iş de yapmıyorum çeneni kapatma eflan bu üslup çok yanlış.. Ben yanlış yapsam da ki yanlışı söylemekten çekinmem merak etme....
  • 07-07-2007, 15:57:03
    #12
    Ya arkadaşım çok alıngnsın galiba. İyiliğini düşünerek bir şey diyorum kötüye çekiyorsun. Ne yaparsan yap ya...

    Çene kapatma olayı şudur. Sen lisansı gizledin varsay. İki gün sonra bir WP lisans kaosu oldu ve bunu haber yapmak istedin. X kişisi demez mi ki sen lisans mı koydun ki bunu haber yapıyorsun. Ama anlayana. İstediğin lisansı koy, istediğini yap.

    İyiliğini düşünürken bir cümleyi cımbızla çeken bir kişiye ne kadar yardım edilir ki...
  • 07-07-2007, 16:21:19
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Alınganlık göstermiş olabilirim ama bir tane bile olumlu yorum gelmeyince insan

    doğal olarak patlama noktasına geliyor
  • 07-07-2007, 17:32:32
    #14
    Üyeliği durduruldu
    şimşek geç kalmışsın ama hayırlı olsun güzel olmuş bol araklamalı yazılar bekliyoruz senden

    ayrıca bu çok hoşuma gitti

    "Hayat aynı coca-cola kapağının altından bedava çıkmasını beklemek gibi ;

    her seferinde tekrar deneyin yazısı çıkıyor. Halbuki 1 litre çıksa ne kadar

    mutlu oluruz değil mi ??? Yok işte kardeşim yok… Çıksada kampanya bitmiş oluyor…

    Coca-cola’ya da hayata da lanet olsun …
    "
  • 10-07-2007, 17:37:51
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Copyright ibaresini silerek GPL lisansını ihlal etmişsin. Ben de blog yazarıyım.
  • 10-07-2007, 23:34:26
    #16
    tyranid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıksada kampanya bitmiş oluyor…
    "

    Katılıyorum Sana (:
  • 11-07-2007, 00:04:34
    #17
    Misafir
    Şimşek onur abinin serverda mı bu site?

    Sanki geçen reverse ip yaptığımda senin bloguda gördüm gibi

    Neyse hayırlı olsun...
  • 16-07-2007, 03:14:40
    #18
    wordpress yazısını sılmiş diye adamı ipe gerip asmışsınız
    herkes kendini mükemmel ahlaklı görmesin
    adı üstünde blog
    bloğa isteyen istediğini yazar blog çöplüğü ne demek herkesin kendine aıt bır sıtesının olması neyı saçma
    Alıntı
    Copyright ibaresini silerek GPL lisansını ihlal etmişsin. Ben de blog yazarıyım.
    bende ne tesadüf
    bloğun haber sitesi gibi ama
    konuya gelıcek olursam
    kimseye zararı olmadıktan sonra ısteyen ıstedıgını söylerde yaparda
    bloğun asıl amacı bişeyler söylemek olmalı zaten içindekileri anlatmak
    yok ıphone ın kırılmış halı ebayde satılıyor yok sıhırbaz onu taklıt edıyor değil

    Alıntı
    Şimşek onur abinin serverda mı bu site?

    Sanki geçen reverse ip yaptığımda senin bloguda gördüm gibi

    Neyse hayırlı olsun...
    onur abinin yok
    senin benim hepimizin