Ya arkadaşım çok alıngnsın galiba. İyiliğini düşünerek bir şey diyorum kötüye çekiyorsun. Ne yaparsan yap ya...

Çene kapatma olayı şudur. Sen lisansı gizledin varsay. İki gün sonra bir WP lisans kaosu oldu ve bunu haber yapmak istedin. X kişisi demez mi ki sen lisans mı koydun ki bunu haber yapıyorsun. Ama anlayana. İstediğin lisansı koy, istediğini yap.

İyiliğini düşünürken bir cümleyi cımbızla çeken bir kişiye ne kadar yardım edilir ki...