şimşek geç kalmışsın ama hayırlı olsun güzel olmuş bol araklamalı yazılar bekliyoruz senden
ayrıca bu çok hoşuma gitti
"Hayat aynı coca-cola kapağının altından bedava çıkmasını beklemek gibi ;
her seferinde tekrar deneyin yazısı çıkıyor. Halbuki 1 litre çıksa ne kadar
mutlu oluruz değil mi ??? Yok işte kardeşim yok… Çıksada kampanya bitmiş oluyor…
Coca-cola’ya da hayata da lanet olsun …
"