şimşek geç kalmışsın ama hayırlı olsun güzel olmuş bol araklamalı yazılar bekliyoruz senden

ayrıca bu çok hoşuma gitti

"Hayat aynı coca-cola kapağının altından bedava çıkmasını beklemek gibi ;

her seferinde tekrar deneyin yazısı çıkıyor. Halbuki 1 litre çıksa ne kadar

mutlu oluruz değil mi ??? Yok işte kardeşim yok… Çıksada kampanya bitmiş oluyor…

Coca-cola’ya da hayata da lanet olsun …
"