wordpress yazısını sılmiş diye adamı ipe gerip asmışsınız
herkes kendini mükemmel ahlaklı görmesin
adı üstünde blog
bloğa isteyen istediğini yazar blog çöplüğü ne demek herkesin kendine aıt bır sıtesının olması neyı saçma
Alıntı
Copyright ibaresini silerek GPL lisansını ihlal etmişsin. Ben de blog yazarıyım.
bende ne tesadüf

bloğun haber sitesi gibi ama
konuya gelıcek olursam
kimseye zararı olmadıktan sonra ısteyen ıstedıgını söylerde yaparda
bloğun asıl amacı bişeyler söylemek olmalı zaten içindekileri anlatmak
yok ıphone ın kırılmış halı ebayde satılıyor yok sıhırbaz onu taklıt edıyor değil
Alıntı
Şimşek onur abinin serverda mı bu site?
Sanki geçen reverse ip yaptığımda senin bloguda gördüm gibi
Neyse hayırlı olsun...
onur abinin yok
senin benim hepimizin