Kişisel blogum ( wp )
22
●1.245
- 07-07-2007, 15:45:45Hayır benim anltmak istediğim cümlene bağlı olarak. Elbette herkes istediğini yapar. Ama WP linkini mynet sildi diye tüm bloglar ayaklanmışken, bir blog yazarının bunu silmesi bir çok konuda kendi çenesini kapatmasıdır. Bence WP de dahil olmak üzere linkleri koy ki ileride bir konu yazmaya kalktığında özgürlüğünü kısıtlama
- 07-07-2007, 15:54:20Üyeliği durdurulduwp zaten koyacam da tema çoğunlukla bana ait sayılır hayır temayı da koyarım linkini de bu hiddet bu celal niye ayrıca mynet gibi ticari bir iş de yapmıyorum çeneni kapatma eflan bu üslup çok yanlış.. Ben yanlış yapsam da ki yanlışı söylemekten çekinmem merak etme....
- 07-07-2007, 15:57:03Ya arkadaşım çok alıngnsın galiba. İyiliğini düşünerek bir şey diyorum kötüye çekiyorsun. Ne yaparsan yap ya...
Çene kapatma olayı şudur. Sen lisansı gizledin varsay. İki gün sonra bir WP lisans kaosu oldu ve bunu haber yapmak istedin. X kişisi demez mi ki sen lisans mı koydun ki bunu haber yapıyorsun. Ama anlayana. İstediğin lisansı koy, istediğini yap.
İyiliğini düşünürken bir cümleyi cımbızla çeken bir kişiye ne kadar yardım edilir ki... - 07-07-2007, 17:32:32Üyeliği durdurulduşimşek geç kalmışsın ama hayırlı olsun güzel olmuş bol araklamalı yazılar bekliyoruz senden

ayrıca bu çok hoşuma gitti
"Hayat aynı coca-cola kapağının altından bedava çıkmasını beklemek gibi ;
her seferinde tekrar deneyin yazısı çıkıyor. Halbuki 1 litre çıksa ne kadar
mutlu oluruz değil mi ??? Yok işte kardeşim yok… Çıksada kampanya bitmiş oluyor…
Coca-cola’ya da hayata da lanet olsun …
" - 10-07-2007, 17:37:51Üyeliği durdurulduCopyright ibaresini silerek GPL lisansını ihlal etmişsin. Ben de blog yazarıyım.
- 16-07-2007, 03:14:40wordpress yazısını sılmiş diye adamı ipe gerip asmışsınız
herkes kendini mükemmel ahlaklı görmesin
adı üstünde blog
bloğa isteyen istediğini yazar blog çöplüğü ne demek herkesin kendine aıt bır sıtesının olması neyı saçma
bende ne tesadüfAlıntı
bloğun haber sitesi gibi ama
konuya gelıcek olursam
kimseye zararı olmadıktan sonra ısteyen ıstedıgını söylerde yaparda
bloğun asıl amacı bişeyler söylemek olmalı zaten içindekileri anlatmak
yok ıphone ın kırılmış halı ebayde satılıyor yok sıhırbaz onu taklıt edıyor değil
onur abinin yokAlıntı
senin benim hepimizin
