• 27-05-2010, 19:55:21
    #37
    Hayırlı olsun.
  • 27-05-2010, 19:55:56
    #38
    İnanırım ama saç sakal fışkırmış. Maşallah
  • 27-05-2010, 19:59:09
    #39
    Ahaha süper olmuş, adı üstünde kişisel blog ve çok iyi yansıtmışsınız bunu hayırlı olsun
  • 27-05-2010, 19:59:31
    #40
    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnanırım ama saç sakal fışkırmış. Maşallah
    Sende bana sardın heralde. Dış görünüşümle ilgili yaptığın yorumlar anca seni rahatlatır ben kafama takmıyorum. Zaten senin yaptığın muhabbeti yapan adamlarla hergün karşılaşıyorum ben.

    Dogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahaha süper olmuş, adı üstünde kişisel blog ve çok iyi yansıtmışsınız bunu hayırlı olsun
    Teşekkürler
  • 27-05-2010, 20:04:09
    #41
    Beni mi rahatlatır?
    Kendinle barışık değilsen bu benim sorunum değil. Ben eleştiri yapmadım.
  • 27-05-2010, 20:04:19
    #42
    Saçını filan kestir diyen olursa sakın kestirme :=)
  • 27-05-2010, 20:04:39
    #43
    Sitenizi beğendim değişik konular var birde Okan Bayülgene benzettim ben sizi biraz
  • 27-05-2010, 20:06:02
    #44
    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni mi rahatlatır?
    Kendinle barışık değilsen bu benim sorunum değil. Ben eleştiri yapmadım.
    Küsüm ben kendimle

    Dogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçını filan kestir diyen olursa sakın kestirme :=)
    Olur

    ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenizi beğendim değişik konular var birde Okan Bayülgene benzettim ben sizi biraz
    Teşekkürler. Benzetenler oluyor arada
  • 27-05-2010, 20:08:04
    #45
    HaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet 20
    En aşağı 25 felan sanmıştım resmi görünce.