• 27-05-2010, 19:46:44
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Abooo haykoyla düet (gerçi bi sen söylüyorsun oda sensen ) Bende isterem
  • 27-05-2010, 19:47:08
    #29
    teman hoş kardeş beğendim
    kendin gibi olmak güzel şey normal hayatından kopuk şeyler yazsaydın saçma olurdu zaten
  • 27-05-2010, 19:47:47
    #30
    resimdeki sen misin :S

    Tıkla o zaman
  • 27-05-2010, 19:48:31
    #31
    HaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim tabi reklam yıldızıyız
    Chat Roulette videoda 00:52 saniyedeki adamın yüzü tam kopmalık
  • 27-05-2010, 19:48:59
    #32
    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resimdeki sen misin :S

    Tıkla o zaman
    Bende bu muhabbeti kim açacak diyordum. Herkes çorbasına baksın
  • 27-05-2010, 19:50:21
    #33
    Zaten tıklasan bile çıkamıyorsun
  • 27-05-2010, 19:52:13
    #34
    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten tıklasan bile çıkamıyorsun
    Kolay gelsin
  • 27-05-2010, 19:54:31
    #35
    Sen 20 yaşında mısın?
  • 27-05-2010, 19:55:07
    #36
    SeoSarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen 20 yaşında mısın?
    Evet 20