Kişisel Sitemi Açtım - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kişisel Sitemi Açtım
99
●
4.310
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Kişisel Sitemi Açtım
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Son
27-05-2010, 19:46:44
#28
NetBlogi
Üyeliği durduruldu
Abooo haykoyla düet
(gerçi bi sen söylüyorsun oda sensen
) Bende isterem
27-05-2010, 19:47:08
#29
EA
teman hoş kardeş beğendim
kendin gibi olmak güzel şey normal hayatından kopuk şeyler yazsaydın saçma olurdu zaten
27-05-2010, 19:47:47
#30
LordSebbo
resimdeki sen misin :S
Tıkla o zaman
27-05-2010, 19:48:31
#31
MediaSmart
HaykoTube adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim tabi reklam yıldızıyız
Chat Roulette videoda 00:52 saniyedeki adamın yüzü tam kopmalık
27-05-2010, 19:48:59
#32
KemalEksioglu
LordSebbo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
resimdeki sen misin :S
Tıkla o zaman
Bende bu muhabbeti kim açacak diyordum. Herkes çorbasına baksın
27-05-2010, 19:50:21
#33
LordSebbo
Zaten tıklasan bile çıkamıyorsun
27-05-2010, 19:52:13
#34
KemalEksioglu
LordSebbo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zaten tıklasan bile çıkamıyorsun
Kolay gelsin
27-05-2010, 19:54:31
#35
SeoSarp
Sen 20 yaşında mısın?
27-05-2010, 19:55:07
#36
KemalEksioglu
SeoSarp adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen 20 yaşında mısın?
Evet 20
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler