İnanırım ama saç sakal fışkırmış. Maşallah
Sende bana sardın heralde. Dış görünüşümle ilgili yaptığın yorumlar anca seni rahatlatır ben kafama takmıyorum. Zaten senin yaptığın muhabbeti yapan adamlarla hergün karşılaşıyorum ben.
Ahaha süper olmuş, adı üstünde kişisel blog ve çok iyi yansıtmışsınız bunu hayırlı olsun
Teşekkürler