LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni mi rahatlatır?
Kendinle barışık değilsen bu benim sorunum değil. Ben eleştiri yapmadım.
Küsüm ben kendimle

Dogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçını filan kestir diyen olursa sakın kestirme :=)
Olur

ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitenizi beğendim değişik konular var birde Okan Bayülgene benzettim ben sizi biraz
Teşekkürler. Benzetenler oluyor arada