Beni mi rahatlatır?
Kendinle barışık değilsen bu benim sorunum değil. Ben eleştiri yapmadım.
Küsüm ben kendimle
Saçını filan kestir diyen olursa sakın kestirme
:=)
Olur
Sitenizi beğendim değişik konular var birde Okan Bayülgene benzettim ben sizi biraz
Teşekkürler. Benzetenler oluyor arada