Garibanın Mekanı xD - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Garibanın Mekanı xD
13
●
773
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Garibanın Mekanı xD
1
2
20-04-2010, 16:27:50
#1
dadas_abi
Anteni cekmeyıpte dızısını ızleyemeyen.Para veripte yabancı dizilieri seyredemıyen gariban kardeslerıme ozel bir sitemiz açıldı xD
www.garibaniz.net
Online Dizi İzleme adresiniz
Not: Parası Olanlarda girebilir
20-04-2010, 18:11:35
#2
besiktas1990
Üyeliği durduruldu
hayirli olsun
kalin yazi yazma banlanirsin
20-04-2010, 18:29:31
#3
uNFearLesS
Üyeliği durduruldu
öncelikle mesajın tamamını bold yazmak yasak
ayrıca
xD
nedir açıklar mısın bana ?
20-04-2010, 18:41:09
#4
dadas_abi
yasak oldugunu bılmıodum kardesım duzelttim.mesajı tekrar basa alırsanız sevinirim
20-04-2010, 18:45:20
#5
Aglamaz
Emo abisin sanırım
Hayırlı olsun siteniz.
20-04-2010, 18:51:53
#6
dadas_abi
Eyvallah kardeşim Emo kim tanımıorum.Ben mesut kardesım siteye beklerim
20-04-2010, 20:57:20
#7
OnurStyle
dadas_abi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eyvallah kardeşim Emo kim tanımıorum.Ben mesut kardesım siteye beklerim
hahah bu iyidi emo kim tanımıyorum takma kardeşim sen onları yüklenmeyin adama fazla
20-04-2010, 21:06:33
#8
F4iLuR3
" xD " emoların kullanmış olduğu ifadeler olduğu için arkadaşlar biraz takılmış sana
sitede pek haz edilmiyor o tür ifadelerden de o yüzden
edit : yahut msn dili diyelim
21-04-2010, 00:45:55
#9
dadas_abi
Ben orda gereklı cevabı vermısım anlayan anladı mısalı. emo degiliz emo larlada işimiz olmaz.mesajı acık yazmamız gerekıomuş demekki..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler