Konu
Garibanın Mekanı xD
21-04-2010, 00:45:55
#9
dadas_abi
Ben orda gereklı cevabı vermısım anlayan anladı mısalı. emo degiliz emo larlada işimiz olmaz.mesajı acık yazmamız gerekıomuş demekki..