• 21-04-2010, 10:17:01
    #10
    Sanırım Arkadaşımız daha genç.O yüzden kullanmış olmalı diye düşünüyorum.Ben öğrendim ne olduğunu yandan bakınca gülme işareti falan diyorlarmış
  • 21-04-2010, 15:46:43
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bir kendi bilmez bana - vermiş mesaj yüzünden
  • 21-04-2010, 15:53:34
    #12
    Üyeliği durduruldu
    OzaNHosT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım Arkadaşımız daha genç.O yüzden kullanmış olmalı diye düşünüyorum.Ben öğrendim ne olduğunu yandan bakınca gülme işareti falan diyorlarmış
    Aynen yandan bakınca gülme işareti gibi birşey. Ayrıca site güzel başarılar.
  • 21-04-2010, 16:00:22
    #13
    dadas_abi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben orda gereklı cevabı vermısım anlayan anladı mısalı. emo degiliz emo larlada işimiz olmaz.mesajı acık yazmamız gerekıomuş demekki..
    arkadaşımız özentiden değil çok kullanılan bir tabir olduğu için yazmış olsa gerek. çoluk cocuk gibi özenti amaçlı yazsaydı zaten editlemezdi. ne de olsa toprağım
  • 21-04-2010, 17:56:59
    #14
    eyvallah beachturk cok sagolasın duygularıma tercüman oldun kardesım.

    herkesi siteye beklerim..