OzaNHosT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım Arkadaşımız daha genç.O yüzden kullanmış olmalı diye düşünüyorum.Ben öğrendim ne olduğunu yandan bakınca gülme işareti falan diyorlarmış
Aynen yandan bakınca gülme işareti gibi birşey. Ayrıca site güzel başarılar.