Ben orda gereklı cevabı vermısım anlayan anladı mısalı. emo degiliz emo larlada işimiz olmaz.mesajı acık yazmamız gerekıomuş demekki..
arkadaşımız özentiden değil çok kullanılan bir tabir olduğu için yazmış olsa gerek. çoluk cocuk gibi özenti amaçlı yazsaydı zaten editlemezdi. ne de olsa toprağım