Konu
Garibanın Mekanı xD
20-04-2010, 21:06:33
#8
F4iLuR3
" xD " emoların kullanmış olduğu ifadeler olduğu için arkadaşlar biraz takılmış sana
sitede pek haz edilmiyor o tür ifadelerden de o yüzden
edit : yahut msn dili diyelim