• 28-01-2010, 20:51:26
    #28
    aslında g = google desek
    radmin bi teklif at al domaini
  • 28-01-2010, 21:04:12
    #29
    bana fake gibi geldi ama bilemeyeceğim...
  • 28-01-2010, 21:07:26
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir site yapmışlar Helal olsun.. Ama forum tabikide taklit ( çakma ) r10'a özenmişler.

    Ama boyle guzel bir domaini özenerek taklit yaparak bir yere varamazlar..
    Eminimki burda bir çok kişi site sahibi ile salga geçsede! ellerine o domain gibi güzel bir domain geçse aceba ne yaparlardı.!
    Eminimki burda yazdıkları gibi çakma bir site yaparlardı...

    G10.net Google'yi anımsatıyor. gmail.com için neden gay mail denmiyor aceba
  • 28-01-2010, 21:18:11
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @KchK güzel tespit
  • 28-01-2010, 21:18:39
    #32
    Üyeliği durduruldu
    R10.Net Bir başkadır Taklitlerinden Sakının
  • 28-01-2010, 21:36:06
    #33
    KchK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir site yapmışlar Helal olsun.. Ama forum tabikide taklit ( çakma ) r10'a özenmişler.

    Ama boyle guzel bir domaini özenerek taklit yaparak bir yere varamazlar..
    Eminimki burda bir çok kişi site sahibi ile salga geçsede! ellerine o domain gibi güzel bir domain geçse aceba ne yaparlardı.!
    Eminimki burda yazdıkları gibi çakma bir site yaparlardı...

    G10.net Google'yi anımsatıyor. gmail.com için neden gay mail denmiyor aceba
    belkide kıskandıkları yüzündendir tespitlerinde sana hak veriyorum