Güzel bir site yapmışlar Helal olsun.. Ama forum tabikide taklit ( çakma ) r10'a özenmişler.
Ama boyle guzel bir domaini özenerek taklit yaparak bir yere varamazlar..
Eminimki burda bir çok kişi site sahibi ile salga geçsede! ellerine o domain gibi güzel bir domain geçse aceba ne yaparlardı.!
Eminimki burda yazdıkları gibi çakma bir site yaparlardı...
G10.net Google'yi anımsatıyor. gmail.com için neden gay mail denmiyor aceba