G10.net - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
G10.net
32
●
2.035
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
G10.net
1
2
3
4
28-01-2010, 00:30:13
#1
DomainMarka
G10.net yeni bir forum sitesi mi yoksa R10.net'in kopyası mı
28-01-2010, 01:00:28
#2
Kesshh
kopyası ..
28-01-2010, 01:04:01
#3
DomainMarka
logosu hoşuma gitti
28-01-2010, 01:05:03
#4
KheizLech
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bizim radminde giriş sayfasını bu tarz bir şey yapsa süper olur
28-01-2010, 01:23:04
#5
zee
g diyince guy ve gay kelimeleri ile çağrışım yapıyor sanki. hayırlısı olsun.
28-01-2010, 01:24:32
#6
LitmuS
zee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
g diyince guy ve gay kelimeleri ile çağrışım yapıyor sanki. hayırlısı olsun.
gay10 olmuş onlar evet
28-01-2010, 01:27:59
#7
Aglamaz
Bu nasıl bir şey böyle : )
28-01-2010, 01:30:27
#8
Egemen
Üyeliği durduruldu
kesin adminlerinin adına
gadmin
olur gör bak
28-01-2010, 01:31:41
#9
DomainMarka
Egemen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kesin adminlerinin adına
gadmin
olur gör bak
)
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler