• 28-01-2010, 00:30:13
    #1
    G10.net yeni bir forum sitesi mi yoksa R10.net'in kopyası mı
  • 28-01-2010, 01:00:28
    #2
    kopyası ..
  • 28-01-2010, 01:04:01
    #3
    logosu hoşuma gitti
  • 28-01-2010, 01:05:03
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bizim radminde giriş sayfasını bu tarz bir şey yapsa süper olur
  • 28-01-2010, 01:23:04
    #5
    g diyince guy ve gay kelimeleri ile çağrışım yapıyor sanki. hayırlısı olsun.
  • 28-01-2010, 01:24:32
    #6
    zee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    g diyince guy ve gay kelimeleri ile çağrışım yapıyor sanki. hayırlısı olsun.
    gay10 olmuş onlar evet
  • 28-01-2010, 01:27:59
    #7
    Bu nasıl bir şey böyle : )
  • 28-01-2010, 01:30:27
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kesin adminlerinin adına gadmin olur gör bak
  • 28-01-2010, 01:31:41
    #9
    Egemen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesin adminlerinin adına gadmin olur gör bak
    )