KchK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir site yapmışlar Helal olsun.. Ama forum tabikide taklit ( çakma ) r10'a özenmişler.

Ama boyle guzel bir domaini özenerek taklit yaparak bir yere varamazlar..
Eminimki burda bir çok kişi site sahibi ile salga geçsede! ellerine o domain gibi güzel bir domain geçse aceba ne yaparlardı.!
Eminimki burda yazdıkları gibi çakma bir site yaparlardı...

G10.net Google'yi anımsatıyor. gmail.com için neden gay mail denmiyor aceba
belkide kıskandıkları yüzündendir tespitlerinde sana hak veriyorum