Anket Temamız nasıl olmuş?
Toplam Katılımcı Sayısı: 9
Temamız nasıl olmuş?
Güzel olmuş
%55,56 (5 Oy)
Güzel olmamış
%44,44 (4 Oy)
  • 05-01-2010, 23:41:42
    #10
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dost acı söylermiş..

    Bir kere klasik temayı editleyip buraya gelipte tema nasıl olmuş derseniz.
    Bence olmamış derim..

    - Yeni bir header çok daha güzel olurdu..
    - Logonuzun Vbulletin ile pek bir alakasını kuramadım. Tamam alakalı olmak zorunda değil ama bu kadar da alakasız olmasa iyi olur..
    - Forumda neler oluyor kısmındaki yazı boyutu biraz fazla büyük gibi duruyor..
    - Birde temayı biraz daha koyu renklerde daha yaparsanız daha şık olur gibi geliyor bana..
    yenisinde istenilen css'ler kullanılmıyo sanırım. sadri abi(haylaz) yapacaktı bi tema ama görüşemedik. 4.0 yeni olduğu için sistemi biraz karışık eskisi gibi değil yani.

    Logo'nun beğenilmeyeceğini hiç düşünmemiştim hem mizah açısından güzel hemde temanın rengiyle uyumlu ve hoş olduğunu düşünüyodum
  • 05-01-2010, 23:41:59
    #11
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Logodaki yazi okunmuyor kolaylikla renklerde cok acik gibi.

    Ayrica hersitesine yeni tema yukleyenler konu acarsa degisik bir yone kacar konu. Yinede guzel sayilir eline saglik
  • 05-01-2010, 23:43:14
    #12
    renkler hoş ama ikon ve logodaki icon pek uyumlu gelmedi bana
  • 05-01-2010, 23:43:25
    #13
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logodaki yazi okunmuyor kolaylikla renklerde cok acik gibi.

    Ayrica hersitesine yeni tema yukleyenler konu acarsa degisik bir yone kacar konu. Yinede guzel sayilir eline saglik
    hocam bu bölümün ismi ve açıklaması ne acaba?

    Yeni web siteleri- Yeni sitelerden haberler
    Yeni açılan siteler, sitelerden haberler duyurular

    bu sebepten dolayı konu açıldı yoksa siteye x kişi üye oldu y eklenti eklendi diye konu açılmaz tabiki
  • 05-01-2010, 23:46:43
    #14
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu bölümün ismi ve açıklaması ne acaba?

    Yeni web siteleri- Yeni sitelerden haberler
    Yeni açılan siteler, sitelerden haberler duyurular

    bu sebepten dolayı konu açıldı yoksa siteye x kişi üye oldu y eklenti eklendi diye konu açılmaz tabiki
    Yok zaten ters bir aksi sekilde yorum yazmak istemedim yanlis anlasilmak istemem ama yeni siteler ozellikle belirtilmis gibi. de alexa durumu filan gayet iyi bir sekilde gordum o yuzden yazdim o konuyu haklisiniz o durumda birsey diyemem tabikide
  • 05-01-2010, 23:46:50
    #15
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yenisinde istenilen css'ler kullanılmıyo sanırım. sadri abi(haylaz) yapacaktı bi tema ama görüşemedik. 4.0 yeni olduğu için sistemi biraz karışık eskisi gibi değil yani.

    Logo'nun beğenilmeyeceğini hiç düşünmemiştim hem mizah açısından güzel hemde temanın rengiyle uyumlu ve hoş olduğunu düşünüyodum
    Başka bir içeriğe sahip site olsaydı dediğiniz gibi Logo yakışabilirdi. Ama bu logo ile biraz ciddiyetten uzak bir hava veriyor o yüzden... Birde Tema ile ilgili değil ama Lisanslı kullanıcılar için ayrıca bir bölüm yapmış olmanız çok güzel ama konu içeriğini tamamen kapatmışsınız hiç olmazsa konu başlıklarını misafirler ve diğer lisanslı üye olmayan kullanıcı grubuna ait üyeler görsünde bölüm hakkında bir fikirleri olsun.
  • 05-01-2010, 23:52:50
    #16
    korcerrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok zaten ters bir aksi sekilde yorum yazmak istemedim yanlis anlasilmak istemem ama yeni siteler ozellikle belirtilmis gibi. de alexa durumu filan gayet iyi bir sekilde gordum o yuzden yazdim o konuyu haklisiniz o durumda birsey diyemem tabikide
    Yok hocam estf

    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka bir içeriğe sahip site olsaydı dediğiniz gibi Logo yakışabilirdi. Ama bu logo ile biraz ciddiyetten uzak bir hava veriyor o yüzden... Birde Tema ile ilgili değil ama Lisanslı kullanıcılar için ayrıca bir bölüm yapmış olmanız çok güzel ama konu içeriğini tamamen kapatmışsınız hiç olmazsa konu başlıklarını misafirler ve diğer lisanslı üye olmayan kullanıcı grubuna ait üyeler görsünde bölüm hakkında bir fikirleri olsun.
    Evet misafirler ve üyeler konu başlıklarını görebilirler bu şekilde yapabiliriz.

    Yeni bi logo yapılabilir ama üzülerek yaptırıcam sanırım logoyu Çünkü çok hoşuma gitmişti.