Yok zaten ters bir aksi sekilde yorum yazmak istemedim yanlis anlasilmak istemem ama yeni siteler ozellikle belirtilmis gibi. de alexa durumu filan gayet iyi bir sekilde gordum o yuzden yazdim o konuyu haklisiniz o durumda birsey diyemem tabikide
Yok hocam estf
Başka bir içeriğe sahip site olsaydı dediğiniz gibi Logo yakışabilirdi. Ama bu logo ile biraz ciddiyetten uzak bir hava veriyor o yüzden...

Birde Tema ile ilgili değil ama Lisanslı kullanıcılar için ayrıca bir bölüm yapmış olmanız çok güzel ama konu içeriğini tamamen kapatmışsınız hiç olmazsa konu başlıklarını misafirler ve diğer lisanslı üye olmayan kullanıcı grubuna ait üyeler görsünde bölüm hakkında bir fikirleri olsun.
Evet misafirler ve üyeler konu başlıklarını görebilirler bu şekilde yapabiliriz.
Yeni bi logo yapılabilir ama üzülerek yaptırıcam sanırım logoyu

Çünkü çok hoşuma gitmişti.