Anket Temamız nasıl olmuş?
Toplam Katılımcı Sayısı: 9
Temamız nasıl olmuş?
Güzel olmuş
%55,56 (5 Oy)
Güzel olmamış
%44,44 (4 Oy)
  • 05-01-2010, 23:30:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Değerli arkadaşlar vB-Tr.Com 'a yeni tema yüklenmiştir. Sizlerin görüşlerini almak istedik. Yeni temamız nasıl olmuş? Renk uyumu, logo iconlar v.s.

    Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

    vB-Tr admin'i _Gizemli_
  • 05-01-2010, 23:32:41
    #2
    Destek sitesine o ikon ve logo yakışmamış.
  • 05-01-2010, 23:34:21
    #3
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Destek sitesine o ikon ve logo yakışmamış.
    Onu teoman'dan aldım başında taç olması o sektörde ki öncü sitelerden anlamını taşır diye düşündük Ayrıca çoğu vb sitesinde aynı tür logolar var bu biraz farklı olsun demi
  • 05-01-2010, 23:34:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ben beğenmedim iconlar destek sitesine yakışmamış.
  • 05-01-2010, 23:35:56
    #5
    Rap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben beğenmedim iconlar destek sitesine yakışmamış.
    Yakışmayan tek şey iconlar mı? renk uyumu vs. nasıl acaba?
  • 05-01-2010, 23:37:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakışmayan tek şey iconlar mı? renk uyumu vs. nasıl acaba?
    Sadece iconları beğenmedim, renk uyumu gayet güzel.
  • 05-01-2010, 23:37:27
    #7
    Dost acı söylermiş..

    Bir kere klasik temayı editleyip buraya gelipte tema nasıl olmuş derseniz.
    Bence olmamış derim..

    - Yeni bir header çok daha güzel olurdu..
    - Logonuzun Vbulletin ile pek bir alakasını kuramadım. Tamam alakalı olmak zorunda değil ama bu kadar da alakasız olmasa iyi olur..
    - Forumda neler oluyor kısmındaki yazı boyutu biraz fazla büyük gibi duruyor..
    - Birde temayı biraz daha koyu renklerde daha yaparsanız daha şık olur gibi geliyor bana..
  • 05-01-2010, 23:40:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Vbulletin.org'a bakarsak daha vb4 için daha iyi bir tema yok çünkü karışık yeni bir sistem o yüzden.O zaman herkes tema demesin değilmi.

    Dedikleriniz dikkate alınıcak.
  • 05-01-2010, 23:40:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Güzel olmuş başarılar dilerim