Değerli arkadaşlar vB-Tr.Com 'a yeni tema yüklenmiştir. Sizlerin görüşlerini almak istedik. Yeni temamız nasıl olmuş? Renk uyumu, logo iconlar v.s.
Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler
vB-Tr admin'i _Gizemli_
Temamız nasıl olmuş?
Güzel olmuş
Güzel olmamış
Ayrıca çoğu vb sitesinde aynı tür logolar var bu biraz farklı olsun demi