Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Destek sitesine o ikon ve logo yakışmamış.
Onu teoman'dan aldım başında taç olması o sektörde ki öncü sitelerden anlamını taşır diye düşündük Ayrıca çoğu vb sitesinde aynı tür logolar var bu biraz farklı olsun demi