_Kaos_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Logo'nun beğenilmeyeceğini hiç düşünmemiştim hem mizah açısından güzel hemde temanın rengiyle uyumlu ve hoş olduğunu düşünüyodum
15
●756
yoksa siteye x kişi üye oldu y eklenti eklendi diye konu açılmaz tabiki
Birde Tema ile ilgili değil ama Lisanslı kullanıcılar için ayrıca bir bölüm yapmış olmanız çok güzel ama konu içeriğini tamamen kapatmışsınız hiç olmazsa konu başlıklarını misafirler ve diğer lisanslı üye olmayan kullanıcı grubuna ait üyeler görsünde bölüm hakkında bir fikirleri olsun.

Çünkü çok hoşuma gitmişti.