yenisinde istenilen css'ler kullanılmıyo sanırım. sadri abi(haylaz) yapacaktı bi tema ama görüşemedik. 4.0 yeni olduğu için sistemi biraz karışık eskisi gibi değil yani.
Logo'nun beğenilmeyeceğini hiç düşünmemiştim hem mizah açısından güzel hemde temanın rengiyle uyumlu ve hoş olduğunu düşünüyodum
Başka bir içeriğe sahip site olsaydı dediğiniz gibi Logo yakışabilirdi. Ama bu logo ile biraz ciddiyetten uzak bir hava veriyor o yüzden...

Birde Tema ile ilgili değil ama Lisanslı kullanıcılar için ayrıca bir bölüm yapmış olmanız çok güzel ama konu içeriğini tamamen kapatmışsınız hiç olmazsa konu başlıklarını misafirler ve diğer lisanslı üye olmayan kullanıcı grubuna ait üyeler görsünde bölüm hakkında bir fikirleri olsun.