Dost acı söylermiş..

Bir kere klasik temayı editleyip buraya gelipte tema nasıl olmuş derseniz.
Bence olmamış derim..

- Yeni bir header çok daha güzel olurdu..
- Logonuzun Vbulletin ile pek bir alakasını kuramadım. Tamam alakalı olmak zorunda değil ama bu kadar da alakasız olmasa iyi olur..
- Forumda neler oluyor kısmındaki yazı boyutu biraz fazla büyük gibi duruyor..
- Birde temayı biraz daha koyu renklerde daha yaparsanız daha şık olur gibi geliyor bana..